jueves, 30 de octubre de 2014

IKT-ak, hizkuntza aireberritzeko aitzakia

Hau izan da landu dugun lehenengo testua; "IKT-ak, hizkuntza aireberritzeko aitzakia".


LABURPENA:

          Gaur egungo gizartea, konplexua da. Artikulu honetan, egungo eskolaren zereginak defiinitzeko  zenbait datu ematen dituzte.
         Gizarte materialista (materialak pentsamenduen gainetik jartzen duena), gizarte globalizatua
 ( gizarte eta kulturaren bateratzea dakar), informazio eta ezagutzaren gizartea( inoiz baino informazio gehiago), komunikazioaren gizartea (argi ez badago ere, inoiz baino hobeagoa denik), irudien gizartea( testu idatzia lekua galtzen doa) eta gizarte digitala garela dio artikuluak.
        Haurrek ezagutza teknologikoa berenganatzen dute, testuinguru honetan bizirauteko. Aipatzekoa da, eskola barruko eta eskolaz kanpoko desoreka teknologia erabilpenean. Erabilgarritasuna ematen diete eskolatik kanpo, baina eskola barruan eremu pedagokiko odo hezkuntzaren munduarekin lotura daukan ezerrekin ez dut lotzen..
       Badaude aukera anitzak IKT-ak hezkuntrzan aplikatzeko hala-nola: blogak, wikiak, mapa kontzeptualak... Ondorioz gaur egungo baliabideek oso aukera ona dira ikasleen partaidetza bultzatzeko eta baiata hauek motibatzeko ere.

HITZ GAKOAK:
  • Eskola
  • Gizarte
  • Alfabetatze digitala
  • Eskolaren funtzioa
  • eskola 2.0



GALDERAK:


  • Teknologiaren aplikazio hau hain erabilgarria baldin bada ikasketa prozesuan, zergatik gaude oraindik hain atzeratuta honetan?
  • Nola motibatu ahal dira ikasleak, baliabide hauek eskolatik kanpo erabiltzeko? Hala nola blogak, moodle, sites, mapa kontzeptualak...


No hay comentarios:

Publicar un comentario